Jesteśmy firmą wspierającą rozwój eksportu polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. W związku ze zwiększaniem portfolio naszych usług rozszerzamy nasz zespół i aktualnie poszukujemy osób na następujące stanowiska:

Zakres obowiązków

• wyszukiwanie i selekcja informacji gospodarczych
• analiza rynków zagranicznych pod kątem wybranych kategorii produktów
• wsparcie zespołu analityków w zakresie opracowywania analiz rynków zagranicznych

Wymagania

• student najlepiej ostatnich lat studiów
• zdolności analityczne
• bardzo dobra komunikacja pisemna
• dokładność i systematyczność
• umiejętność pracy indywidualnej i w zespole
• łatwość nawiązywania kontaktów

Znajomość języków obcych

• bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego

Znajomość obsługi komputera

• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)

Oferujemy

• miłą atmosferę pracy w dynamiczne rozwijającej się firmie
• dobra lokalizacja (centrum Warszawy, ul. Trębacka 4);
• zdobycie doświadczenia zawodowego w zakresie analiz rynkowych i konsultingu;
• podniesienie kwalifikacji zawodowych wymagane na stanowisko Analityka rynków zagranicznych;
• praktyki trwają 200 godzin, które są elastyczne z uwzględnieniem godzin pracy potencjalnych klientów i ustalane indywidualnie z mentorem;
• pracę na pełny etat, z możliwością stałej współpracy po zakończeniu praktyk;
• zawierana umowa o praktykę/staż jest dwustronna albo na życzenie studenta trójstronna (z uczelnią wyższą).

Informacje dodatkowe

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i listy motywacyjne) na adres rekrutacja@paszportdoeksportu.pl, w tytule wpisując: „Praktyka w Dziale Analiz rynków zagranicznych”.
W liście motywacyjnym prosimy odnieść się do powyższych wymagań.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833).”

Wymagane dokumenty

• CV po polsku
• list motywacyjny po polsku

Zakres obowiązków

• pomoc w pozyskiwaniu klientów na doradztwo eksportowe i produktów w zakresie dotacji unijnych;
• przygotowywanie i dostosowanie indywidualnych ofert handlowych dla klientów;
• aktywne działania w celu pozyskiwania klientów;
• pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami, w tym bezpośredni kontakt telefoniczny, mailowy i na spotkaniach;
• realizacja założonych celów sprzedażowych.

Wymagania

Oczekujemy:
• predyspozycji do prowadzenia aktywnej sprzedaży dla klientów biznesowych;
• samodzielności i inicjatywy w działaniu;
• umiejętności organizacji pracy własnej;
• bardzo dobra komunikacja pisemna;
• chęć nauki prowadzenia rozmów telefonicznych celem pozyskanie klienta;
• mile widziane doświadczenia w pracy z systemem CRM.

Znajomość języków obcych

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

Znajomość obsługi komputera

Pakiet MS Office

Oferujemy

• miłą atmosferę pracy w dynamiczne rozwijającej się firmie
• dobra lokalizacja (centrum Warszawy, ul. Trębacka 4);
• zdobycie doświadczenia zawodowego w zakresie sprzedaży produktów eksportowych i dotacji unijnych;
• podniesienie kwalifikacji zawodowych wymagane na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży;
• praktyki trwają 200 godzin, które są elastyczne z uwzględnieniem godzin pracy potencjalnych klientów i ustalane indywidualnie z mentorem;
• pracę na pełny etat, z możliwością stałej współpracy po zakończeniu praktyk;
• zawierana umowa o praktykę/staż jest dwustronna albo na życzenie studenta trójstronna (z uczelnią wyższą).

Informacje dodatkowe

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i listy motywacyjne) na adres rekrutacja@paszportdoeksportu.pl, w tytule wpisując: „Praktyka w Dziale sprzedaży”.
W liście motywacyjnym prosimy odnieść się do powyższych wymagań.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833).”

Wymagane dokumenty

• CV po polsku
• list motywacyjny po polsku

Archiwum

 

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków

  • wykonywanie prac administracyjno-księgowych, m.in. przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych;
  • rozliczanie projektów unijnych;
  • kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi, m.in. RIF, PARP, US, ZUS.
  • obsługa generatora wniosków.

Firma oferuje

  • podniesienie kwalifikacji zawodowych;
  • pracę tymczasową na umowę zlecenie;
  • elastyczne godziny pracy;
  • przyjazną atmosferę pracy.
Wymagania
  • zainteresowanie rachunkowością i dotacjami unijnymi;
  • znajomość zasad rachunkowości;
  • dokładność w pracy z dokumentami;
  • umiejętności organizacji pracy własnej.
Mile widziane:
  • doświadczenie w wykonywaniu prac administracyjno-księgowych oraz w przygotowaniu i weryfikacji dokumentów księgowych, m.in. opis faktur, tworzenie pism urzędowych;
  • doświadczenie w obsłudze generatora wniosków.

CV prosimy kierować na adres: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl

Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)”

 

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków

  • nawiązywanie kontaktu z zagranicznymi Klientami Firmy, aktualizacja bazy danych o Klientach i przygotowywanie ofert współpracy;
  • informowanie potencjalnych zagranicznych Klientów o możliwościach ekspansji na rynek polski;
  • przygotowywaniu materiałów informacyjno-promocyjnych;
  • wyszukiwanie i selekcja informacji gospodarczych oraz opracowywania analiz rynków zagranicznych pod kątem wybranych kategorii produktów.

Oferujemy

  • szkolenia produktowe;
  • dogodną lokalizację i przyjazną atmosferę.
Wymagania
  • wykształcenie: co najmniej studenci studiów licencjackich;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego potwierdzona certyfikatem, również wysokich umiejętności komunikacji werbalnej w tych językach;
  • bardzo dobra komunikacja pisemna;
  • wysokie zdolności analityczne, dokładność i systematyczność;
  • zdolności zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word);
  • umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
  • mile widziane doświadczenie w telemarketingu.

CV prosimy kierować na adres: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl

Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)”